§1. Wstęp
Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji apartamentów oraz pokoi Willi Kormoran w Augustowie.
2. Będziemy bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma
służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.
§2. Rezerwacje oraz płatności
1. Sposoby dokonywania rezerwacji:
- system rezerwacji on-line na stronie internetowej www.willakormoran.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu: +48 602 449 886
2. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje na adres e-mail „Potwierdzenie
wstępnej rezerwacji" wybranego apartamentu/pokoju wraz z kosztem całego
pobytu oraz wysokością zadatku, który należy wpłacić na wskazany numer konta
w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji.
3. Po zaksięgowaniu zadatku rezerwacja zmienia status na „Rezerwację
Gwarantowaną", w związku z czym Gość otrzymuje na swój adres e-mail
"Potwierdzenie rezerwacji".
4. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie oznacza odstąpienie od umowy
oraz automatyczne anulowanie wstępnej rezerwacji.
5. Wpłata zadatku nie podlega zwrotowi i jest równoznaczna z akceptacją
niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej, która nie podlega zmianie.
6. Opłatę za pobyt uiszcza się z góry w dniu zameldowania (odliczając wpłacony
zadatek) o ile nie została w całości dokonana wcześniej przelewem lub gotówką.
7. Minimalny czas pobytu w apartamencie/pokoju to dwie noce. Przy rezerwacji na
jedną noc, wymagana jest dodatkowa opłata za usługę sprzątania w wysokości
50zł.
§3. Zameldowanie
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 (jeśli istnieje taka możliwość, po
wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy,
można je odebrać wcześniej). Klient zobowiązany jest do poinformowania
personelu najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru
kluczy do apartamentu.
2. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient
zobowiązany jest do natychmiastowego kontaktu z personelem Willi Kormoran
3. Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 do godziny 19.00
- od godziny 15.00 do godziny 20.00
4. Klient może otrzymać rachunek za pobyt w apartamencie, o ile poinformuje
chęci jego otrzymania wcześniej (np. podczas składania rezerwacji)
5. Rezydent ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość:
- nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
- zachowuje się w sposób agresywny.
§4. Wymeldowanie
1. Doba hotelowa kończy się o godzinie 11.00. Godzina wyjazdu ustalana jest z
Gościem co najmniej na dobę przed opuszczeniem apartamentu/pokoju drogą
telefoniczną pod numerem telefonu +48 602 449 886. Pracownik
Willi Kormoran odbierze klucze od Gościa w apartamencie/pokoju.
2. Przedłużenie pobytu należy zgłosić personelowi najpóźniej do godziny 17.00 w
dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją.
Przedłużenie pobytu nastąpi, jeśli Willa Kormoran będzie dysponować wolnymi
apartamentami.
§5. Anulowanie rezerwacji
W przypadku anulowania lub odstąpienia z rezerwacji wpłacony zadatek
przepada.
2. Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie po wcześniejszych
ustaleniach.
§6. Obowiązki gościa
Gość zobowiązany jest do utrzymania lokalu w należytym stanie, przestrzegania
zasad dobrego sąsiedztwa, zachowania ciszy nocnej w godzinach 22.00 - 6.00,
użytkowania apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, wyłącznie w celu
związanym z pobytem wypoczynkowo-turystycznym lub podróżą służbową.
2. Ilość osób przebywających w apartamencie/pokoju nie może być wyższa niż ta
określona w ofercie obiektu.
3. Gość jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia opiekunowi
apartamentu braków wyposażenia apartamentu i szkód zastałych bądź
wyrządzonych w apartamencie.
4. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w
apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
5. W apartamentach/pokojach obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania
zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego
zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie
opuścić apartament/pokój bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze
skrócenia pobytu w Willi Kormoran.
§7. Informacje ważne
1. Palenie we wszystkich apartamentach/pokojach oraz na klatkach schodowych
jest surowo zabronione. Złamanie zakazu grozi karą w wysokości 500 zł.
2. Wprowadzanie zwierząt na teren Obiektu jest zakazane. Złamanie zakazu grozi
karą w wysokości 500 zł.
3. Za rzeczy pozostawione w apartamencie/ pokoju nie odpowiadamy.
4. Do każdego pobytu naliczana jest opłata klimatyczna (uzdrowiskowa) w
wysokości 1zł za dziecko do lat 7; powyżej 7 roku życia opłata od osoby
wynosi 4,20zł za dobę.
§ 10. Postanowienia końcowe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Willą Kormoran a Gościem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Willi Kormoran.